تجلیل از برگزیدگان فراخوان‌های سال ۱۳۹۹ کانون سمنان

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان و برگزیدگان فراخوان‌های ملی و استانی سال ۱۳۹۹، از سوی شورای اسلامی این شهر، تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره‌ها و جشنواره‌های سال ۱۳۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کانون استان، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر سمنان در راستای ویژه‌برنامه‌ی «جوانه‌های انقلاب» در محل ساختمان شورای شهر برگزار شد.

سیدمسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه‌ی کانون پرورش فکری به عضویت خود در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در دوره‌ی کودکی، اشاره و تأکید کرد: کارت عضویت کانون بسیار ارزشمند است و چون تداعی‌کننده‌ی خاطرات دوران کودکی و نوجوانی‌ام است، آن را تا به امروز به یادگار نگه داشته‌ام.

سیادتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و با توجه به پایتخت کتاب بودن شهر سمنان بر مطالعه‌ی کتاب و هم‌چنین نقش فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور کانون پرورش فکری بر کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

نبی‌اله خدابخشی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای شورای شهر اظهار داشت: با توجه به مؤفقیت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان در طی سال ۱۳۹۹ تصمیم گرفتیم تا این عزیزان را در منطقه و شهر خودشان با حضور مسئولان شهرستان در ‌برنامه‌ای باعنوان «جوانه‌های انقلاب» مورد تقدیر قرار دهیم و این رویداد فرهنگی را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: اهمیت این برنامه‌های سپاس به خاطر بُعد معنایی و محتوایی آن است تا آینده‌سازان با مسئولان منطقه‌ی خود و فعالیت‌های آن‌ها آشنا شوند و مؤثرین شهرستان نیز به تلاش‌های علمی و خلاقیت‌های آن‌ها اهمیت دهند.

معاون فرهنگی کانون استان سمنان نیز در ادامه به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از عملکرد مربیان و درخشش اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری در سطح بین‌المللی، ملی، استانی و... پرداخت.

فروهر معدنی با اشاره به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور ویژه مخاطبان ۶ تا ۱۸ سال در راستای طرح ملی «حال خوش زندگی»، «سواد اقتصادی» و «هاتف» به‌منظور شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری و راه‌اندازی سامانه‌ی KPF با شیوع ویروس کرونا و ادامه‌ی روند فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، درخصوص اهمیت و چرایی کار با مخاطب کودک و نوجوان و نیازسنجی اعضای نوجوان و...، مطالبی بیان داشت.

گفتنی است؛ در این آیین از احسان امیدیان، محمدجواد شمس‌الدین، امیرحسین رستمیان، مائده اسفندیار، شهرو ریاضی، سوگند کاظمی از اعضای مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان و ۱۵ عضو برگزیده فراخوان‌ها که در این دیدار حضور نداشتند با اهدای لوح و کارت هدیه، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =