دومین گام همکاری مشترک با کنگره ۳۵۳۵ شهید

در دیدار اعضای کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان با مدیر کل کانون پرورش فکری نگارش ۹ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و آغاز به کار انجمن قصه گویی کانون استان بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در دیدار اعضای کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان با مدیر کل کانون پرورش فکری نگارش ۹ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و آغاز به کار انجمن قصه گویی کانون استان بحث و گفتگو شد.

علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در دومین گام از همکاری های مشترک با کنگره شهدای استان زنجان از ۲۲ اسفند سال جاری اعضای برتر و حائزین رتبه‌های کشوری و بین المللی انجمن قصه گویی کانون استان با تولید محتوا در فضای مجازی و با رفع موانع مربوط به شیوع کرونا بصورت حضوری در مدارس استان زنجان به قصه‌گویی از زندگی و خاطرات شهدای گرانقدر استان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان زنجان از اهداف اصلی این کنگره محسوب می‌شود، ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و زمینه آشنایی جوانان و نسل‌های آینده جامعه را با شهدای گرانقدر استان فراهم کرده و بهترین ظرفیت برای معرفی زنجان به عنوان شهر غواصان دریادل است.

علیرضا نوری در پایان یادآور شد: کنگره ۳ هزار ۳۵۳ شهید استان در سال آینده (۱۴۰۰) با مشارکت ادارات و سازمان های مختلف برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =