تئاتر «استخوان ماهی جادویی» اکران اینترنتی شد

در گام دوم اکران مجازی فیلم‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ نمایش «استخوان ماهی جادویی» در پایگاه اینترنتی کانون قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش کاری از گروه تولید تئاتر «ماه و خورشید» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی است که با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۳۹۲ به روی صحنه رفت.
نمایش «استخوان ماهی جادویی» داستان سارا دختر کوچکی است که با پدر و مادر و ۱۸ خواهر و برادر دیگرش زندگی بسیار سخت و پر از مشکلاتی را می گذراند. یک روز فرشته‌ مهربانی به او یک استخوان ماهی جادویی می‌دهد. این استخوان باعث تغییرهای بزرگی در زندگی آن‌ها می‌شود.
بر اساس این خبر در این نمایش بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک‌ها «مریم اکبری» و «مهرداد باقری» هستند و کار طراحی و ساخت عروسک‌ها را «علی‌رضا حسین‌پور» و طراحی لباس را «زیبا موسوی» بر عهده داشته است.

هم‌چنین شعرهای نمایش «استخوان ماهی جادویی» را محمدرضا کوهستانی سروده و بهنام رحیمی آهنگ‌سازی کرده است.
در همین ‌حال میثم میثاقی به عنوان دستیار کارگردان، ساناز رضائیان منشی و مدیر صحنه و مهرداد اسماعیل‌پور در بخش ضبط صدا در این نمایش همکاری داشته‌اند.
هم‌چنین محمد بخشی‌زاده کار طراحی پوستر و بروشور، مهرداد باقری ساخت دکور، زهرا بهرامی دوخت لباس را برعهده داشته و منصوره کریمی و الام نبی در نقاشی دکور با این گروه همکاری کرده‌اند.
یادآوری می‌شود در گام دوم طرح «نمایش‌نما» تا پایان سال ۱۳۹۹ روزهای چهارشنبه هر هفته، یک فیلم‌تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir بارگذاری و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =