کد خبر: 303667
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
تقدیر از سه کتاب کانون در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی

سه کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وهشتمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شایسته تقدیر معرفی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین معرفی برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران روز دوم اسفند ۱۳۹۹ در مراسمی با حضور رئیس‌جمهوری در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد.
 بر اساس این خبر در حوزه نقد ادبی بخش ترجمه، کتاب «درآمدی بر رویکرد زیبایی‌شناختی به ادبیات کودک»، نوشته‌ی ماریا نیکولاویا، ترجمه مهدی حجوانی و فاطمه زمانی‌تهران از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مشترک با کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا»، اثر  کریستوفر بیچ، تألیف و ترجمه کامران احمدگلی و بهادر باقری، از نشر خاموش شایسته تقدیر معرفی شد.
هم‌چنین در بخش داستان تألیفی نوجوان سی‌وهشتمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کتاب «عکس یادگاری بگیریم»، نوشته محمدرضا یوسفی با «طعم سیب زرد»، نوشته ناصر یوسفی از نشر به صورت مشترک شایسته تقدیر این بخش شناخته شدند.
در همین حال در بخش علوم و فنون نیز کتاب «خواب آب: سرگذشت آب و آب‌رسانی در ایران» اثر عباس جهانگیریان با تصویرگری مسعود قره‌باغی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه «دانش‌نامه اخترشناسی» تألیف علی بشردانش از انتشارات افق به صورت مشترک جایزه شایسته تقدیر این بخش را از آن خود کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =