کد خبر: 303668
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
بازدید 300
سی و پنجمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار زنجان

سی و پنجمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار زنجان با محوریت داستان، در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ اعضای داستان سپیدار، در سی و پنجمین جلسه‌ی انجمن ادبی میزبان کبری بابایی، نویسنده، شاعر و کارشناس مسئول ادبی استان تهران بودند.

در این جلسه‌ی آنلاین که با حضور جمعی از اعضای داستان نویس، مربیان و کارشناسان واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن خوانش جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناس مهمان برنامه بهره بردند.

نقد و بررسی داستان بچه ی مردم "نوشته ی جلال ال احمد" با رویکرد بررسی مولفه‌های داستان و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

این جلسه از سلسله نشست‌های انجمن ادبی سپیدار برای دهمین بار، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی آنلاین برگزار شد.

توانمند سازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می باشد.

جلسات انجمن ادبی سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =