کد خبر: 303669
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
بازدید 273
برگزیدگان مهرواره نمایش عروسکی کانون لرستان معرفی شدند

18 اثر نمایش عروسکی شامل 8 نمایش سایه ای و10 نمایش کاغذی درمهرواره استانی نمایش به رقابت پرداختندکه درپایان 2 اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، گروه های برگزیده مهرواره استانی نمایش عروسکی  که در دهه فجر برگزارشد، معرفی شدند.
مدیرکل کانون استان لرستان گفت: مهرواره استانی نمایش عروسکی در دهه مبارک فجر با موضوع: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد و مراکز فرهنگی هنری آثار تو لید شده ی خود را به واحد آفرینش های هنری و انجمن نمایش استان لرستان ارسال کردند و پس از آن فیلم این نمایش ها در فضای مجازی منتشر شد.
محمدجوادمحمدی افزود: تعداد 18 اثر شامل 8 نمایش سایه ای و10 نمایش کاغذی در این این برنامه، به  دبیرخانه این رویداد ارسال شدند.

 وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ایام کرونا که خانواده زمان بیشتری را در کنارهم سپری می کنند، اجرای نمایش های سایه ای و کاغذی می تواند لحظات شادی را برای کودکان ونوجوانان و اعضای خانواده فراهم کند. به همین منظور  در دی ماه و هفته اول بهمن ماه 2 کارگاه نمایش سایه ای و کاغذی برای اعضای مراکزکانون لرستان برگزار شد که خروجی آن تولید آثار بسیار خوبی بود که با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر منتشر شدند.
مدیرکل کانون لرستان بیان داشت: از 18 نمایش تولید شده توسط اعضا انجمن نمایش استان، یک گروه تئاترسایه ای و یک گروه تئاتر کاغذی پس از داوری توسط فرزاد زیدی نژاد، گلشن حسنوند و مسلم صالحی به عنوان برگزیده معرفی شدند

برگزیدگان:
- بخش تئاتر کاغذی - نمایش ( کاخ مروارید )  اثر زهرا مرادیان 15 ساله
- بخش تئاتر سایه ای - نمایش ( شعار )  فاطمه بیرانوند ، 8 ساله  - آناهیتا گودرزی 11 ساله  - علی اکبر باقر زاده  8 ساله ( با مشارکت خانواده)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =