افزایش رضایتمندی زبان آموزان اولویت کانون زبان ایران باشد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در سومین جلسه شورای توسعه کانون زبان ایران گفت: تعامل بیش از پیش کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری استان باید منجر به حصول رضایتمندی زبان آموزان شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،‌ جواد زاهدی در جمع کارکنان کانون زبان ایران شعبه آذربایجان غربی از استمرار پویش «هر مرکز کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان ایران» خبر داد.

زاهدی گفت: همانطور که شیوع بیماری کرونا فعالیت های کانون پرورش فکری را به سمت فعالیت در بستر فضای مجازی و پرتال kpf.ir  سوق داد، فعالیت های کانون زبان ایران نیز در سایت رسمی این کانون به نشانی www.ili.ir دنبال شد.

وی افزود: در سال جاری با برگزاری وبینار و نشست های مجازی، اقدامات توجیهی لازم جهت تعامل مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با مجموعه کانون زبان ایران انجام شد و این همفکری و هم افزایی تا حصول نتایج مطلوب‌تر ادامه می یابد.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: در مسیر رشد فضای آموزشی و ایجاد بسترهای جدید با کمال خرسندی از هر پیشنهاد کاربردی و راهگشا در خصوص توسعه ظرفیت های آموزشی کانون زبان ایران در سراسر استان و مناطق کم برخوردار استقبال می کنیم.

مدیر کانون زبان ایران شعبه آذربایجان غربی در ادامه جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های مجازی کانون زبان ایران در استان در طی دوره های پاییز و زمستان پرداخت.

جمشید نسودی گفت: در حال حاضر ۱۳۰ مدرس فعال در ۱۱ مرکز مستقر در ۹ شهرستان آذربایجان غربی مشغول آموزش مجازی زبان‌های انگلیسی و آلمانی به بیش از ۴۰۰۰ زبان آموز هستند.

ارائه پیشنهاد، نکته نظرها و مشکلات موجود در فضای آموزش های مجازی از سوی کارکنان کانون زبان ایران و پرسش در خصوص مسائل مربوط به حوزه اداری و مالی پایان بخش سومین جلسه شورای توسعه کانون زبان ایران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =