کد خبر: 303682
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
بازدید 221
نوجوان گیلانی برگزیده بخش هنری مهرواره«ستاره‌های بی‌نشان»شد

عنوان شایسته‌تقدیر بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» به «مبیناکوشش»، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، «مبینا کوشش» درحالی عنوان شایسته‌تقدیر مهرواره  مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» را به‌خود اختصاص‌داد که هنرجویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نقاشی‌ و عکس‌های خود از مدافعان سلامت ایران اسلامی قدردانی‌کردند.

این فراخوان که با محوریت نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی ازتلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ انتشاریافت، شامل بخش‌های هنری و ادبی بود و  بخش هنری این مهرواره در دو قالب «نقاشی» برای گروه‌های سنی «نوباوه» بالای ۴ سال، «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال و «عکاسی» برای گروه‌های سنی «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال برگزارشد.

این درحالی‌است که  در بخش «نقاشی» این مهرواره هنری و ادبی ۱۵۴۱ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید و پس از انتخاب اولیه در پنج گروه سنی اعلام‌شده، تعداد ۵۱۴ اثر به مرحله‌ی پایانی راه‌یافت.

 برهمین‌اساس هیئت داوران مرحله پایانی بخش «نقاشی» متشکل از:  نادر موسوی‌فاطمی عضو شورای انجمن هنرهای تجسمی، مدرس و موسس سرزمین باران و برگزار کننده‌ی دوره‌های تربیت مربی، ندا محققی مربی هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون و معصومه فاضلی‌مقدس، کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون به انتخاب آثار برگزیده اقدام‌کردند.

هماهنگی اثر با موضوع‌های مهرواره، توجه به مشاهده کودکان و تخیل آن‌ها در آثار، پایبندی به شرایط فراخوان و ارتباط اثر با موضوع‌های مهرواره، از جمله ملاک‌های داوری در بخش نقاشی بود  و برهمین اساس نیز اثر «مبینا کوشش» عضو نوجوان کانون  عنوان اثر شایسته‌تقدیر این مهرواره به«مبینا کوشش» عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان تعلق‌گرفت.


شایان‌ذکر است، اسامی برگزیدگان بخش نقاشی و عکس مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir  قابل مشاهده اس و آثار برگزیده و شایسته‌تقدیر این مهرواره نیز در نگارخانه مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir   به ‌نمایش گذاشته خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =