مدیر کل کانون و رییس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان تقدیر شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از طاهره حمیدی مدیر کل کانون و رییس کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه‌ی فجر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد ملایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی نامه‌ای از مدیر کل کانون خراسان جنوبی و رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر کرد.

 در این پیام آمده است «شکر و سپاس بی حد خالق یکتا را که در طلیعه چهل و سومین بهار عزت پیشرفت و امنیت به فضل الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله اعظم و لبیک به ندای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)،‌ راهپیمایی خودرویی موتوری و مجازی یوم الله ۲۲ دوم بهمن ماه با حضور آگاهانه و ستودنی امت بصیر و شرافتمند ایران اسلامی خلق حماسه دیگر و افزودن برگ زرین ماندگاری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاریخ حاکمیت نظام مردم سالاری دینی در ام القرای جهان اسلام بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با حمد و سپاس بی حد خداوند و به پاس نعمت بی بدیل مردمی این چنین متدین ولایتمدار و حماسه آفرین و با زبان و قلم عاجز و قاصر و بر حسب وظیفه از نقش آفرینی تحسین برانگیز و تلاش های خالصانه شما در برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر و راهپیمایی متفاوت یوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نموده و عزت روزافزون و مزید توفیقات تان را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارد.

احمد ملایی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی

گفتنی است همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۱۲۰۰ برنامه ی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان استان با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار»، توسط دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر به مرحله ی اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =