نشست مدیرکل کانون قزوین با مدیر بنیاد مهدویت استان

با هدف بررسی زمینه همکاری بیشتر دو مجموعه، نشستی با حضور مدیر بنیاد مهدویت استان در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 3 اسفند 1399، نشستی راهبردی با حضور مدیر بنیاد مهدویت استان در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد.

در این نشست «حبیب الله پورزرشکی»، مدیر بنیاد مهدویت قزوین، مهمان کانون استان قزوین بود،«مژده اروجی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ، همکاری با بنیاد مهدویت را به سبب رسالت فرهنگی و مذهبی کانون ،از موارد موردتوجه و تاکید کانون استان قزوین برشمرد.

در ادامه مدیر بنیاد مهدویت با تشریح فعالیت‌های گسترده این بنیاد در ترویج فرهنگ مهدویت و تبیین وظایف منتظران و زمینه سازی برای ظهور، هدف اصلی این مجموعه را الگوسازی دانست و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به سبب ارتباط با نسل آینده ساز دارای نقش مهم و اثرگذار در این مسیر دانست.

در ادامه این نشست، درباره انتشار محتواهای تولیدی و اطلاع رسانی دوره‌های آموزشی بنیاد مهدویت به مخاطبان از طریق کانون ، رایزنی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =