بررسی پادکست قصه در انجمن قصه‌گویی کانون سمنان

مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری سمنان در هفدهمین‌جلسه‌ی مجازی با «پادکست قصه» آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، سکینه پارسا کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری هفدهمین‌جلسه‌ی مجازی مربیان و اعضای این انجمن در روز دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: مربیان و اعضا در این جلسه با راهنمایی فاطمه خلیلی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در راستای موضوع «پادکست؛ رسانه‌ای نو(۲)» به نقد و بررسی دو اثر پرداختند و درباره‌ی چگونگی ساخت پادکست قصه و کیفیت آن، گفت‌وگو کردند.

پارسا اظهار داشت: فراخوان «پادکست قصه» به‌مناسبت چهل‌ودومین‌سال پیروزی انقلاب با موضوع «قصه‌ها و روایت‌های انقلاب» ویژه مربیان و اعضای انجمن قصه، اجرا و بیش از ۴۰ اثر به دبیرخانه فرستاده شد.

خلیلی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در جمع مجازی اعضا و مربیان انجمن قصه‌گویی کانون استان سمنان درخصوص نرم‌افزار Adobe Audition، کیفیت اثر با تنظیم میزان صدا، افزایش و کاهش آن در بخش‌های مختلف این نرم‌افزار و... مطالبی بیان کرد.

وی در ادامه با ارائه‌ی دو نمونه اثر مربیان مراکز کانون استان سمنان و بررسی آن، افزود: ساخت پادکست و آماده‌سازی مقدمات اولیه آن، زمان‌بر است و مربی پس از جمع‌آوری اطلاعات و موارد لازم بایست به تدوین اثر بپردازد.

نماینده انجمن قصه کانون سمنان در پایان جلسه پیشنهاد داد تا مربیان یک نمونه پادکست‌ با موضوع آزاد و بدون محدودیت  زمانی، تهیه و برای نقد و بررسی اثر خود در جلسات انجمن به مرکز آفرینش‌های فرهنگی استان ارسال کنند.

گفتنی است؛ مقرر شد به تمامی شرکت‌کنندگان در جلسه‌ی تخصصی «پادکست(۳)» و ارائه‌دهندگان اثر در قالب پادکست، گواهی شرکت در دوره آموزشی اعطا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =