جوایز اعضای برگزیده کانون در نمایشگاه هنرهای زیبای لیدیسه ۲۰۲۰ اهدا شد

اعضای برگزیده کانون پرورش فکری در چهل‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» جمهوری چک جوایز خود را از دست سفیر این کشور در ایران دریافت کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عموی و امور بین‌الملل کانون، یوزف زیختار سفیر جمهوری چک در ایران در آیین اهدای جوایز به اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» ضمن ابراز خرسندی از استقبال و مشارکت بچه‌های ایران در این رویداد هنری گفت: تمام آثار شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه زیبا و در سطح بالای هنری بود.
وی افزود؛ در این دوره از نمایشگاه بیش‌از ۲۰هزار اثر به دبیرخانه رسید که کودکان و نوجوانان ایرانی در مقایسه با سایر کشورها بالاترین مشارکت را داشته‌اند که این موضوع بسیار برای ما با اهمیت و خوشحال‌کننده است.

سفیر جمهوری چک در ایران هم‌چنین با بیان این‌که مسابقه هنری لیدیسه پیشینه طولانی دارد یادآور شد: این رویداد به مناسبت یادبود کودکانی که در دوران جنگ جهانی دوم کشته و یا مورد اذیت قرار گرفتند برگزار می‌شود و در دو دوره اخیر موضوع آن طبیعت «منظره و چشم‌انداز» انتخاب شده است.
بر همین اساس در ادامه‌ی این آیین «راتین اعتقاد» عضو مرکز کانون استان خوزستان نشان رز، «علی اشرفی‌متقی» عضو کانون استان همدان و «ملیسا رضوی» از کانون استان تهران به ترتیب جایزه نشان رز و دیپلم افتخار بخش نقاشی خود را دریافت کردند.

هم‌چنین «مهتا عابد» جایزه نشان رز بخش عکس و «شادی اسماعیل‌نیا» هر دو از تهران دیپلم افتخار این بخش را از دست سفیر چک در تهران دریافت کردند و دیپلم افتخار «اعظم عظیمی» از نهبندان خراسان جنوبی نیز تحویل نماینده روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد تا برای او ارسال شود.
آیین اهدای جوایز برگزیدگان چهل‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» جمهوری چک روز ۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور لوکاش گاوندا مسوول فرهنگی سفارت چک در ایران و خانواده‌های کودکان و نوجوانان برگزیده در محل سفارتخانه این کشور در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =