کد خبر: 303728
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
بازدید 172
 گروه انجمن سرود کانون لرستان در حال تمرین است

انجمن سرودکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان سرودی را با عنوان «لرُسو» در حال تمرین برای اجرای لایو در فضای مجازی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، انجمن سرودکانون لرستان سرودی را با عنوان «لرُسو» در حال تمرین برای اجرای لایو برای سراسر کشور در دستور کار دارد.
این گروه تمرین های منظمی را برای آماده سازی گروه سرود انجمن سرود کانون استان لرستان جهت اجرای لایو کشوری در انجمن سرود کانون پرورش فکری کشور انجام می دهد.
براساس این گزارش:  سرود: ( لرُسو ) لرستان از ساخته های مسعود پورحمزه آهنگساز خرم آبادی است که شعرآن را اسد فرهمند سروده است.
انجمن سرود کانون استان لرستان در سال ۱۳۹۸ به سرپرستی سمیه امیری اقدام به عضو گیری و آموزش اعضای خود در راستای اجرای سرود پرداخت و درحال حاضر ۱۵۰ عضو دختر و پسر دراین انجمن فعالیت می کنند.
گفتنی است: 7 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری لرستان در رشته های(قصه گویی، هنرهای تجسمی، آفرینش های ادبی، عکاسی، علوم و نجوم، سرود و نمایش) و  17 مرکز ثابت، 7 مرکز سیار روستایی وشهری و دوکتابخانه پستی با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی، در خدمت کودکان ونوجوانان هم استانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =