کد خبر: 303742
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
بازدید 124
معرفی برگزیدگان جشنواره "شادآبی"

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در جشنواره « شادآبی» خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، طرح فرهنگی آموزشی سه شنبه های شادابی برای نخستین بار در کشور توسط شرکت آبفا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برنامه ریزی شد.  

در همین راستا سه شنبه های شادآبی هرساله در قالب جشنواره ها، مسابقات و کارگاه های آموزشی با همکاری کانون پرورش فکری به منظور ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان درخصوص ارزش و اهمیت آب و همچنین ایجاد فضایی بانشاط برای خانواده ها و فرزندان آنها در منزل، سوالی را تحت عنوان “پرسش شادابی” برای گروه سنی ۶ تا ١٨ سال مطرح می کند. 

بر اساس این گزارش از بین ۴٠۰٠ هزار اثر نقاشی و ۴٩٠ فیلم کوتاه(ویدئو کلیپ) ارسالی مربیان و اعضای کانون استان اصفهان به دبیرخانه این جشنواره، در بخش نقاشی ١٢ اثر به عنوان رتبه برتر، در بخش فیلم کوتاه ١٠ اثر و ٢ اثر در فالب ویدئوکلیپ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. 

شایان ذکر است جشنواره « شادآبی» با حضور سید محمدقلمکاریان مدیر کل کانون و هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با معرفی برگزیدگان، صبح امروز در سازمان آبفای استان اصفهان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =