نشست کارگروه فضای مجازی کانون البرز برگزار شد

اعضای کارگروه مجازی کانون البرز در نشست تخصصی این کارگروه در خصوص  شرایط برگزاری کارگاه‌های مجازی ترم بهار بحث و گفت‌و گو کردند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  البرز کارشناسان عضو کارگروه کانون مجازی استان البرز  در این نشست ضمن مطالعه دستورالعمل ارسالی از سوی مدیرکل محترم آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  در خصوص شهریه  کارگاه‌های محتلف فرهنگی، هنری و ادبی ترم بهار، آسیب‌های موجود در ترم‌های پیشین، لزوم برگزاری جلسات توجیهی برای خانواده‌ها، مربیان و مدرسان کارگاه‌ها، تعداد اعضای حاضر در کارگاه‌های مختلف و مشارکت همدلانه در ثبت‌نام بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همانند سایر مراکز کانون کشور از زمان شیوع کرونا تا کنون فعالیت‌های تخصصی خود رادر قالب کارگاه‌های مجازی مختلف از جمله نقاشی، طراحی، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، نجوم، عکاسی و دیگر موضوعات برای مخاطبان گروه‌های سنی ۴ تا ۲۱ سال برگزار می‌کند .

توضیح ویژه این که ثبت‌نام کارگاه‌های ترم بهار در استان البرز نیز هم‌زمان با دیگر استان‌ها از ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و زمان شروع کارگاه‌ها ۲۱ فروردین خواهد بود .

علاقه‌مندان می‌توانند  جهت آگاهی از لیست کارگاه‌ها، شرایط لازم   و ثبت‌نام  در این کارگاه‌های مجازی تخصصی به نشانی alborz.kpf.ir/kargah  مراجعه کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =