برگزاری وبینار مسئولان ومربیان مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه فرآیند ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی برخط ویژه فصل بهار و با هدف برنامه ریزی مراحل اجرایی و هماهنگی مراکز کانون استان وبینار مسئولان و مربیان مراکز کانون استان با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون استان در این جلسه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان سی‌سخت گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مربیان خلاق کانون استان و فراهم نمودن محیطی امن برای کودکان ونوجوانان و جلب اعتماد خانواده‌ها ، فعالیت‌های جذابی در مراکز کانون استان با هدف تربیت فرزندانی با نشاط، اندیشه ورز و پایبند به اخلاق در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امید است از ظرفیت‌ و خلاقیت مربیان کانون استان در برگزاری هر چه بهتر کارگاه‌های تخصصی فصل بهار سال ۱۴۰۰ بیشترین بهره را ببریم.

اخلاقی‌نیا در بخش پایانی صحبت‌های خود به دستورالعمل برگزاری کارگاه‌های برخط فصل بهار اشاره کرد و از مسئولان مراکز خواست با همت و تلاش و پشتکار زمینه‌ی برگزاری کارگاه‌های جدید و متناسب با گروه‌های سنی مختلف و همچنین حضور کودکان ونوجوانان را همسو با این شیوه نامه فراهم کنند.

در ادامه این نشست مجازی، مجید عسکری کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان، دستور العمل ثبت نام و برگزاری کارگاه‌های مجازی بهار ۱۴۰۰ را تشریح کرد و پایان بخش این جلسه نیز بیان تجربیات و تبادل نظر مربیان مسئول مراکز استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =