فرمانداران تکاب و سلماس از مراکز کانون پرورش فکری بازدید کردند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تکاب روز چهارشنبه ۲۹ بهمن و کانون مرکز سلماس روز شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ میزبان فرماندار بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،‌ امیر ستوده فر، فرماندار تکاب در این بازدید، ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در کانون را در رشد و اعتلای فکری کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر و سازنده عنوان کرد.

ستوده فر گفت: کتابخانه و کارگاه‌های کانون پرورش فکری با حضور مربیان توانمند فرهنگی، هنری و ادبی فضای بسیار با نشاطی را برای بهره مندی کودکان و نوجوانان شهرستان تکاب از این ظرفیت ارزشمند فراهم ساخته است.

وی افزود: فرمانداری تکاب آمادگی خود را در راستای هرگونه مساعدت در خصوص توسعه و تجهیز فضای آموزشی کانون اعلام می کند.

ارائه گزارشی از فعالیت های مجازی کانون تکاب در ایام شیوع بیماری کرونا توسط سیده زکیه حسینی مسئول کانون پرورش فکری تکاب، پایان بخش این بازدید بود.

با حضور علی اکبر عسگری فرماندار سلماس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز اعضای برگزیده این مرکز که حائز رتبه های ملی و بین المللی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

عسگری ضمن قدردانی از زحمات مربیان کانون پرورش فکری، رسالت آموزشی و تربیتی آنان را بسیار ارزشمند عنوان کرد.

فرماندار سلماس از آمادگی مجموعه فرمانداری استان جهت هرگونه همکاری در توسعه و تجهیز زیرساخت های آموزشی و عمرانی کانون خبر داد.

در ادامه این بازدید، سعیده حلاج زاده مسئول کانون پرورش فکری سلماس به ارائه گزارش فعالیت‌های مجازی کانون در ایام شیوع بیماری کرونا پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =