بازسازی و تجهیز سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری شماره ۱۳ کانون استان تهران

سالن نمایش مرکز ۱۳ پس از گذشت ۴۸ سال از بازگشایی با تعمیر و باز سازی فیزیکی با حضور مهدی مشفق معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مصطفی زند مدیرکل برنامه بودجه کانون بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مدیر کل کانون استان تهران با اشاره به ظرفیت ۱۵۰ نفری این مکان، گفت: سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۳ واقع در منطقه نیاوران شهر تهران با هزینه ای بالغ بر۳۰۰۰ میلیون ریال در مدت دو ماه بازسازی و آماده بهره برداری شد.

فاطمه تنهایی با بیان اینکه، این مکان از سال ۶۲ به صورت بدون استفاده  و به تدریج به صورت مخروب و متروک در آمده بود، افزود: احیاء سقف، بازسازی سیستم تهویه گرمایش و سرمایش، بازسازی صحنه نمایش ، بازسازی نیمکت ها، تعمیر دیوار کوب ها، نوسازی سیستم های نور پردازی و تعویض بیش از ۶۰۰ متر سیم کشی این سالن  از جمله موارد مهم انجام شده است.

وی با تا کید بر اهمیت بازسازی و نوسازی ساختمان های کانون استان تهران، گفت: این مرکز به دلیل قرار گیری در بوستان نیاوران و از پر تجمع ترین مکان های کودکان و نوجوانان در شمال تهران است که می تواند مکانی برای اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری باشد.

مدیرکل کانون استان تهران تصریح کرد: اعتبارات بازسازی و نوسازی این سالن از طریق اعتبارات عمرانی و اسناد خزانه تامین شده و احیا پرده نمایش از جمله موارد دستور کار در سال آینده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =