کد خبر: 303807
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
بازدید 127
برگزاری ۲۸ کارگاه تخصصی، ثمره تلاش مربیان کانون در فصل زمستان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در فصل زمستان ۲۸ کارگاه تخصصی و ۲۴۰ کارگاه عمومی را به صورت برخط برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، تنها چند روز بعد از شیوع ویروس کرونا، کانون پرورش فکری با برنامه پیک امید مجازی فعالیت‌های خود را برای کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین آغاز کرد تا عدم حضور اعضا از مراکز فرهنگی‌هنری کانون، خللی در امر پرورش ذوق و هنر آنها وارد نکند.
پس از فراهم‌شدن زیرساخت لازم توسط واحد انفورماتیک کانون، کلیه فعالیت‌های کانون پرورش فکری بر روی درگاه kpf.ir قرار گرفت و امکان برگزاری کارگاه‌های تخصصی نیز به صورت آنلاین فراهم شد.
گفتنی است مربیان تخصصی کانون پرورش فکری استان همدان در فصل زمستان، ۲۸ کارگاه تخصصی در رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان علاقه‌مند به صورت تعاملی و آنلاین برگزار کردند. در این کارگاه‌های انلاین اعضا با مربی در تعامل بوده و علاوه بر آموزش، تمرین‌ها و فعالیت‌های آن‌ها نیز توسط مربی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در کنار کارگاه‌های تخصصی کلیه مراکز ثابت، سیار و پستی کانون موظف هستند در محیط مجازی برای اعضا خود کارگاه‌های عمومی را برگزار کنند. این کارگاه‌ها در ۸ رشته کتابخوانی، معرفی ونقد کتاب، قصه‌گویی، شناخت سرزمین، مشاغل، مفاخر و وقایع، تمرین نقد و گفتگو، نشریه‌نگاری، پخش و نقد فیلم و آشنایی با قرآن حدیث هستند و هر مرکز با توجه به سن و شرایط اعضا خود، ۶ رشته را برای آن‌ها برگزار می‌کند.
شایان ذکر است ثبت نام دوره جدید کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون پرورش فکری نیز از تاریخ ۱۱ الی ۲۱ اسفندماه از طریق سایت kpf.ir و در قسمت کارگاه‌های برخط استانی انجام خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام به صورت آنلاین، از تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه در کلاس‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =