کد خبر: 303811
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
بازدید 182
ساختن لحظات شاد برای بچه های مناطق کم برخوردارخرم آباد

لحظات شاد و مفرح برای بچه های بی بضاعت، توسط کانون پرورش فکری لرستان با همکاری بنیاد بین المللی آبشار عاطفه های استان و نماینده ولی فقیه استان لرستان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، به منظور خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان بی بضاعت وحاشیه نشین شهرستان خرم آباد و فراهم کردن لحظات شاد و مفرح برای این بچه ها، کانون پرورش فکری لرستان با همکاری بنیاد بین المللی آبشار عاطفه های استان ویژه برنامه ای را در بیت نماینده ولی فقیه استان لرستان برگزارکردند.
براساس این گزارش: در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضاشاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد ضمت قدردانی ازمدیرکل وکارکنان کانون پرورش فکری به خاطر همکاری با موسسه های خیریه و دفاتر تسهیلگری، مطالبی را درخصوص انفاق و نیکوکاری و کمک به هم نوع به خصوص کودکان ونوجوانان که قشرآینده ساز جامعه هستند بیان داشت و در ادامه احادیثی از پیامبراکرم(ص) و ائمه (ع) دراین خصوص مطرح کرد.
در بخش بعدی برنامه نمایش شاد توسط مربیان کانون اجرا شد و مسابقه پرسش و پاسخ از سوالهای دینی و بازی و سرگرمی و معرفی کتاب نیز به اجرا درآمد.
درپایان این ویژه برنامه هدایایی از طرف حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه خرم آبادبه شرکت کنندگان اهدا و از مربیان کانون نیز تقدیر شد. 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =