برگزیدگان مسابقه‌های «جوانه‌های انقلاب» و «شور واژه‌ها»

برگزیدگان مسابقه‌های ادبی «جوانه‌های انقلاب» و «شور واژه‌ها» که به مناسبت دهه مبارک فجر در کانون فارس برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مسابقه پیامکی «شور واژه‌ها» با موضوع جملات و تک‌بیت‌های زیبا برای تهیه پیشانی‌بند انقلابی و مسابقه شعرخوانی اشعار انقلابی کودک و نوجوان با عنوان «جوانه‌های انقلاب» در دهه مبارک فجر ۱۳۹۹ در کانون فارس برگزار شد. بر این اساس 21 برگزیده در بخش مسابقه‌ی «جوانه‌های انقلاب» و ۳ برگزیده در بخش مسابقه‌ی «شور واژه‌ها» معرفی شدند.

رعنا پورداراب از مرکز فسا، ساره کشاورز از مرکز کازرون، حلما طاهری و ستایش عرب‌زاده از مرکز شماره ۲ داراب، آیسا نظری از مرکز شماره ۱ جهرم، فاطیما علیان از مرکز شماره ۲ جهرم، مارال شاهسونی حسنی، فاطمه طالبی باصری و نورا سلیمی از مرکز صدرا، فاطمه زرین از مرکز شماره 1 داراب، زهرا یادگاری محمودآباد و زهرا آزمون از بندر انزلی، ساینا عشقی از مرکز فیروزآباد، هلیا طاهریان‌فرد از مرکز فراشبند، فاطمه‌سادات میرقادری، یاسمن‌سادات مسعودی و فاطمه مسعودی‌مقدم از مرکز اقلید، سیده نجلا صدیقی از مرکز خنج و ثنا ابوالحسنی، ریحانه یمین و ثمین ابوالحسنی از مرکز آباده به عنوان منتخبان مسابقه «جوانه‌های انقلاب» معرفی شدند.

نیوشا بنی‌زمانی و محدثه حجت‌زاده از مرکز لارستان و فاطمه جعفرپور از مرکز زرقان نیز برگزیدگان مسابقه «شور واژه‌ها» بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =