برگزاری دور دوم سیر مطالعاتی و آزمون دوره‌های حال‌خوش زندگی

کلیه مربیان کانون پرورش فکری هرمزگان، با مطالعه کتاب‌کار کارگاه‌های حال‌خوش زندگی در آزمون‌های این فعالیت تاثیرگذار ویژه‌ی نوجوانان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ مربیان کانون هرمزگان با مطالعه کتاب کار کارگاه‌های حال خوش زندگی در آزمون تشریحی دوره‌های مهارت مثبت روانشناسی ویژه اعضا نوجوان شرکت کردند.

بر اساس این گزارش حال خوش زندگی از جمله فعالیت های اولویت دار کانون با توجه به اهداف معاونت فرهنگی و در راستای افزایش فعالیت های ویژه ی گروه سنی نوجوانان است.

این کارگاه‌ها با تاکید بر کار گروهی، کار داوطلبانه و ترویج مهارت های زندگی در دستور کار مراکز فرهنگی هنری قرار گرفته است و در کار گروه اجتماعی نیز تصویب شده که به صورت گسترده در کل استان اجرا شود.

لازم به ذکر است قبل از شیوع کرونا کارگاه‌های حال خوش زندگی استان با مشارکت امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان در مرکز کوی پلیس بندرعباس کار خود را آغاز کرد. همچنین در زمان شیوع کرونا در فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان بیش از ۱۰ کارگاه تخصصی برخط با موضوعات خودباوری، روابط مثبت، جراتمندی، هوش هیجانی،خوش‌بینی و... برگزار شده است. 

به گفته فاطمه غلامزاده نخلی مجری این کارگاه‌ها، در تعیین سیر مطالعاتی سراسری همه مربیان فرهنگی هنری و ادبی استان منابع در اختیار مربیان قرار گرفت و آنان ضمن مطالعه کتاب کار کارگاه‌ها در دو ماه متوالی در آزمون حال‌خوش زندگی شرکت کردند.

آزمون سطح دوم حال خوش زندگی ویژه مربیان با چهار مهارت شادی و نشاط؛ روابط مثبت؛ هوش هیجانی و معنویت در ۱۰ اسفند برگزار شد.

تاکنون بیش از ۱۰ کارگاه مهارت های مثبت به شیوه مجازی در سال ۹۹ برگزار شده است. در فصل بهار ۱۴۰۰ نیز ۴ مهارت برای فراگیران نوجوان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =