احکام دبیر و اعضا شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون هرمزگان اهدا گردید

نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با حضور مدیرکل کانون استان هرمزگان نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان برگزار شد.

در این نشست مشترک پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان اظهار داشت: رسالت کانون امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: کانون با انجام فعالیت‌هایی عمومی نظیر کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب، شناخت سرزمین، مفاخر ، ایام و وقایع و... و همچنین برگزاری کارگاه‌های برخط تخصصی نقش زیادی در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارد.

پشتکوهی گفت: می‌بایست فلسفه والای امر به معروف و نهی از منکر را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم و کانون با وجود ۶۲ فعالیت متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

در بخش دوم این نشست عابدینی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ضمن تشکر از زحمات و فعالیت‌های کانون در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ فرمودند: سربازان من در گهواره ها هستند.

وی افزود: این سخن امام نشان از اهمیت این موضوع است که امر به معروف و نهی از منکر را می بایست از کودکان و نوجوانان شروع کنیم.

در این نشست مهدی فرزان فر دبیر امر به معروف و نهی از منکر کانون گزارشی از عملکرد کانون در این حوزه را در سال ۹۹ ارائه داد.

در پایان این نشست احکام دبیر و اعضا شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =