فعالیت اثرگذاردر هر حوزه‌ای لایق تشویق و توجه است

مدیر کل کانون البرز در نشست کارگروه مجازی بر ضرورت توجه و تشویق  فعالیت‌های اثرگذار و برنامه ریزی برای تشویق و ترغیب مشارکت همدلانه همکاران در جذب اعضا برای کارگاه‌های مجازی فصل بهار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست ضمن بررسی عملکرد شش ماهه مربیان و مربیان مسوول مراکز در حوزه های مختلف به ویژه قصه‌گویی و کارگاه‌های برخط بر لزوم توجه به فعالیت‌های اثرگذار تاکید و از همکارانش خواست در هر مجموعه‌ای که مسوولیت آن را بر عهده دارند جهت افزایش انگیزه همکاران  به این مهم توجه کنند.

این مقام مسوول در ادامه به اهمیت فعالیت‌های مختلف کانون به ویژه قصه‌گویی اشاره کرده و افزود نباید تغییر شرایط کاری در زمان شیوع کرونا و دورکاری همکاران موجب کاهش کیفیت و کمیت  فعالیت‌ها شود بلکه باید کارگاه‌های مجازی عمومی و تخصصی راهی برای جذب و پایدارسازی اعضا درفعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را فراهم نماید.

ایشان در ادامه با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر واحدهای کارشناسی و تعامل بیشتر همکاران در بخش‌های مختلف افزود باید فعالیت‌های خوب همکاران در زمینه‌های مختلف دیده شود .

سلیمانی در بخش پایانی سخنانش بر لزوم آسیب‌شناسی صحیح، رفع مشکلات و  مشارکت همدلانه تمام همکاران کانون استان البرز در جذب اعضا برای کارگاه‌های مجازی فصل بهار تاکید کرد .

در ادامه مهری فلاح، معاون فرهنگی با تاکید بر ضرورت ورود با انگیزه همکاران در حوزه جذب عضو بخشی از چشم‌انداز کانون استان در حوزه‌های فرهنگی به ویژه قصه‌گویی را تشریح کرد.

در بخش بعدی کارشناسان، مسوولان مراکز و نمایندگان انجمن های تخصصی  به نوبت برخی آسیب‌هایی را که در حوزه‌های مختلف با آن رو به رو بودند مطرح کرده و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی،استفاده از بستر فضای مجازی در جذب و پایدارسازی اعضا،  لزوم تشویق مربیان با فعالیت‌های بهتر، لزوم هم‌فکری و تشکیل شوراهای مختلف در سطح مرکز، کارشناسی و مدیریت در خصوص تقسیم عادلانه کار، لزوم برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت از جمله نکاتی بود که در این نشست که روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد،  مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =