کتابخانه های سیار روستایی میهمان بچه های محله ماسورخرم آباد شدند

مراکز سیارروستایی کانون پرورش فکری لرستان، برنامه های مختلفی را با حضور کودکان ونوجوانان در دفتر تسهیلگری محله ماسورخرم آباد اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، به منظور خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان بی بضاعت وحاشیه نشین شهرستان خرم آباد و فراهم کردن لحظات شاد و مفرح برای این بچه ها، مراکز سیار روستایی شماره 2و3و4و6 خرم آباد برنامه های مختلفی را با حضور کودکان ونوجوانان در دفتر تسهیلگری محله ماسورخرم آباد اجرا کردند.
دراین ویژه برنامه مربیان ضمن معرفی فعالیت های کانون، گوشه ای از توانمندی های این مجموعه را به نمایش گذاشتند که مورد توجه حضار قرارگرفت.
براساس این گزارش: نمایش عروسکی با موضوع: رعایت نکات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا و اهمیت استفاده از ماسک و مطالعه کردن در کناردرس با مشارکت مربی و کودکان ونوجوانان حاضر در مراسم اجراشد.
همچنین: معرفی کتاب های کانون، اجرای بازی و سرگرمی، مسابقه شاد و مفرح، توسط مربیان اجرا شدند و درادامه میهمانان از کتابخانه های سیار بازدیدکرده و با فعالیت های این مراکز آشناشدند.

گفتنی است: با هماهنگی های بعمل آمده از سوی محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان، کتابخانه های سیارشهری و روستایی و مراکز ثابت کانون پرورش فکری درسراسر استان با دفاتر تسهیلگیر در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی همکاری می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =