افتتاح دهمین مرکز سیار خراسان شمالی

از امروز 1300 کودک و نوجوان روستایی در21 روستای شهر صفی آباد می توانند از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، امروز در مراسمی که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری، فرماندار اسفراین، امام جمعه صفی آباد و دیگر مسولان این شهر برگزار شد، مرکز سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صفی آباد و آمفی تئاتر این مرکز به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان در این مراسم با اشاره به اعتبار 12824میلیون ریالی برای اجرای پروژه مرکز صفی آباد گفت: این پروژه در متراژ 830 متر در این شهر بنا شده و کودکان و نوجوانان بسیاری را باتوجه به توانمندی همکاران بنده توانسته جذب خود کند.
فرهاد آقابیگی اعتبار مرکز سیار روستایی کانون را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مجموعه فرهنگی سیار قرار است 21روستای این شهر را تحت پوشش قرار دهد و حدود 1300کودک و نوجوان در این روستاها از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند گردند.
با اضافه شدن مرکز سیار روستایی صفی آباد تعداد مراکز سیار استان به ده عدد رسید و استان خراسان شمالی هم اکنون دارای بیست مرکز ثابت و سیار می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =