خاطرات شیرین عضو قدیمی اولین کتاب‌خانه کانون زنجان

فرشته وطن دوست عضو قدیمی اولین کتاب‌خانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر زنجان خاطرات شیرین دوران کودکی‌اش را امروز با مدیر کل کانون و کارشناسان ستاد در یک حضور به یاد ماندنی مرور کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ این عضو قدیمی و با سابقه‌ی کانون زنجان که فعالیت خود را از دهه 50 آغاز کرده است در فضایی جذاب از کودکی‌های خود سخن گفت. در این نشست صمیمی خانم وطن دوست  با بیان خاطره‌هایی از عضویت در کانون و اجرای برنامه‌های کتاب‌خانه به نقش با اهمیت کانون در رشد و پرورش استعدادهای‌شان اشاره کردند که کانون همیشه دوست‌داشتنی است.

در ادامه علیرضا نوری مدیر کل کانون استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خانم وطن‌دوست، به این نکته اشاره کرد که کانون مجموعه‌ای است از دانش، تجربه و مهارت و فعالیت آن مبتنی بر خلاقیت و نوآوری، که  برای بچه‌ها دوست‌داشتنی است.

علیرضا نوری: کانون را یک سازمان یادگیرنده توصیف کرد که هم اعضا و هم مربیانش از یکدیگر یاد می‌گیرند و این یادگیری دور از هر کلیشه‌ای با ذائقه و علاقه بچه‌ها تناسب دارد به نحوی که هرکدام از آن‌ها به یک زمینه فرهنگی، هنری یا ادبی مانند فیلم، ‌تئاتر، شعر، قصه، کاردستی و انواع و اقسام فعالیت‌های مراکز گرایش پیدا می‌کنند.

نوری افزود: مسیر زندگی کودکان ما چه در دوران قدیم چه در حال حاضردر کانون ترسیم می‌شود و بسیاری از بزرگان فرهنگ و هنر کشور اذعان می کنند که مسیر زندگی آن‌ها در اینجا تغییر کرده است و این خروجی‌ها باعث درخشش کانون بوده است.

فرشته وطن دوست در حال حاضر یکی از کوهنوردان مطرح کشور و دبیر محیط زیست فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران و مسئول موسسه غیر دولتی سبز رویان اشراق زنجان و معاون اجرایی انجمن تاریخ فرهنگ و هنر استان زنجان می باشند و در پایان ایشان این روز را یکی از بهترین روزهای خوب توصیف کردند چرا که یکبار دیگر رد پای کودکی‌هایشان را در فضای کانون حس کردند و آمادگی خود را در جهت همکاری و آموزش  مسائل مربوط به حفظ محیط زیست و حفاظت از طبیعت در حوزه کودکان و نوجوانان را اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =