کد خبر: 303908
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
بازدید 279
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و علمی ادبی کانون استان قم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۲کارگاه مجازی برای کودکان و نوجوانان در فصل بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،پس از استمرار محدودیت‌های اجتماعی و لزوم برگزاری فعالیت‌های کانون در فضای مجازی؛ ثبت‌نام ترم بهار۱۴۰۰  از روز ۱۱تا ۲۱ اسفند۱۳۹۹ آغاز شد.

بر همین اساس، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی   qom.kpf.ir کارگاه‌های تخصصی این کانون آگاهی یابند؛ 

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این کارگاه‌های مجازی در ۱۲ کارگاه  فرهنگی، هنری و ادبی و علمی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

رشته های:کارگاه‌های نجوم، هوافضا، نقاشی کودک و نقاشی با آبرنگ ،حافظ خوانی،مثنوی خوانی ،فلسفه برای کودک، سفالگری از جمله این کارگاه ها هستند.

بر همین اساس علاقه‌مندان، می‌توانند ابتدا نسبت به عضویت در سایت kpf.ir  اقدام نموده، سپس با ورود به پرتال qom.kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی نسبت به انتخاب کارگاه مورد علاقه‌شان اقدام نمایند.

پیش از این نیز ۴ کارگاه مجازی در فصل‌های بهار- تابستان- پاییز و زمستان برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =