برگزاری وبینار برخط مربیان هنری و رابطین ادبی کانون استان اصفهان

وبینار برخط مربیان هنری و رابطین ادبی کانون پرورش فکری استان اصفهان با حضور سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون در راستای بررسی و آسیب شناسی فعالیت کارگاه های برخط فصل پاییز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان ضمن اشاره به برگزاری کارگاه های متنوع برخط استان در سال جاری گفت: با وجود مشکلات به وجود آمده از بیماری کرونا، شاهد تلاش مربیان کانون در جهت خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان هستیم.

وی افزود: آثار ارزشمندی از سوی مربیان و اعضای کانون استان اصفهان در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی خلق شده که به زودی آثار فاخر در کتابی با همین مضمون چاپ خواهد شد. 

مهرنوش شاهرخی کارشناس ادبی کانون به کسب تجربه های ارزشمند مربیان در برگزاری کارگاه های برخط اشاره کرد و گفت: با وجود برخی از مشکلات زیر ساختی در برگزاری کلاس های برخط، کلاس های آموزشی کودکان و نوجوانان به بهترین نحو ممکن برگزار می شود. 

مهتاب خاموشیان کارشناس هنری کانون، برگزاری کارگاه های آموزشی صنایع دستی را بسیار مهم دانست و افزود : با وجود ٧۴ کارگاه و ٣٣ مربی هنری کانون، ظرفیت های مناسبی برای برگزاری کارگاه های برخط صنایع دستی جهت حفظ و گسترش هنرهای کهن ایرانی فراهم است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =