معرفی برگزیدگان  مهرواره " آن روزهای سبز" در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

برگزیدگان مهرواره" آن روزهایی سبز" در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد ، برگزیدگان مهرواره فرهنگی ادبی  با عنوان " آن روزهایی سبز " معرفی شدند. این مهرواره از ۱۲ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر  ، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آشنایی کودکان و نوجوانان با حوادث انقلاب ، پیوند میان نسل جدید و نسل انقلابی ، ارائه حوادث انقلاب در قالب فرهنگی و ادبی   از جمله اهداف این مهرواره بود.

به گفته نازنین زهرا هوشیاری  کارشناس آفرینش‌های ادبی استان فراهم نمودن بستر مناسب برای افزایش اشتیاق در کودکان و نوجوانان و والدین به حوادث انقلاب  و به طبع آن افزایش انگیزه برای مطالعه در این خصوص ، ترغیب و تقویت روحیه جستجوگری در خصوص حوادث انقلاب را از دیگر اهداف این مهرواره عنوان کرد

کارشناس ادبی کانون  استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: این مهرواره در دو بخش (قصه گویی ) و (شعر و دکلمه)  اجرا شد و بالغ بر ۶۰ اثر در شهرستان‌های مختلف استان تولید و به دبیرخانه ارسال شد.

وی اظهار داشت: در بخش قصه گویی "حدیث اسلام دوست" از مرکز فرهنگی هنری لنده و "سحر مزرعه فرد" از مرکز باشت به ترتیب مثام اول و دوم را کسب کردند.

هوشیاری ادامه داد: در بخش شعر و دکلمه نیز "ستایش رضایی" و "کیانا شیرزادی" از مرکز شماره ۲ یاسوج و "امیر علی کرمیان" از مرکز شماره  دو گچساران به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است در دهه فجر مهرواره" مادر لاله ها " نیز به صورت مشارکت در برنامه برگزار که بیش از ۵۵ اثر به دبیرخانه این مهرواره در دو بخش نقاشی و خوشنویسی ارسال شد که از آثار منتخب نمایشگاه مجازی نیز برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =