کد خبر: 303940
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
جلسه نهاد اقدام پژوهی برگزار شد

چهارمین جلسه نهاد اقدام پژوهی کانون با حضور مدیرکل کانون استان، اعضای نهاد و شورای فرهنگی کانون استان به صورت مجازی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان درطی سخنانی هدف از اقدام پژوهی  در کانون را  بررسی موضوعاتی دانست که مربیان کانون در مراکز  و در حیطه شغلی  با آنها درگیر هستند و می خواهند پاسخشان را به صورت علمی و از راه پژوهش و بیان مساله  پیدا کرده و در انجام خدمات فرهنگی و هنری به کودکان ونوجوانان به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.

وی در ادامه با بیان روشهای اقدام پژوهی، انتخاب موضوع را یکی از اصلی ترین موضوعات این کار دانست و افزود: لازم است  مربیان با انجام صحیح فرایندهای اقدام پژوهی و انتخاب موضوعاتی هم سو با چالش‌های پیش رودر محیط کار به سمت رفع مشکلات دقیق ترین راه حل ها را پیدا کنند. 

مدیر کل کانون استان در پایان استمرار جلسات توجیهی مربیان در انجام درست طرح های اقدام پژوهی در کانون استان را خواستار شد.

در ادامه این نشست رقیه خلیلی مربی مسئول فرهنگی و هنری کانون شهرستان درمیان به ارایه طرح اقدام پزوهی خود پرداخت که مورد نقد و بررسی اعضای نهاد اقدام پزوهی استان قرار گرفت.

گفتنی است ارایه گزارش عملکرد یک ساله این نهاد توسط عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان از دیگر بخشهای این جلسه بود که همزمان با روز شبنه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =