آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل بهار در کانون سمنان

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و برخط استانی هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل بهار در مراکز فرهنگی‌هنری استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از ۱۱ تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت kpf.ir از خدمات کانون استفاده کنند.

خدابخشی برگزاری ۶۷ کارگاه تخصصی از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان در فصل زمستان را موفق، ارزیابی و اظهار کرد: در فصل بهار نیز با توجه به استقبال اعضا و والدین و علاقه‌ی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، بیش از ۱۰۳ عنوان کارگاه برخط پیشنهاد شده که فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است تا با شناخت علایق خود از حوزه‌های مختلف، تمرینی برای آینده داشته باشند و بتوانند دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی www.kpf.ir، پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ی دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) استانی در کارگاه‌های نقاشی، خوش‌نویسی(تحریر و قلم)، سفال‌گری، عکاسی، داستان‌نویسی، شعرسرایی، نوشتن خلاق، خوانش متون کهن ادبی، نمایش‌نامه‌نویسی، قصه‌گویی و شعرخوانی، طراحی، کاردستی، اوریگامی، مهارت‌های هشتگانه‌ی حال خوش زندگی، سعدی‌خوانی، مولوی‌خوانی، عروسک‌سازی، تصویرسازی، نجوم و...، نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

خدابخشی در پایان تصریح کرد: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه»(۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه(۱۲ سال به بالا)، «نوجوان»(۱۵ سال به بالا) و «ارشد»( ۱۸ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

گفتنی است؛ سامانه‌ی کانون مجازی، محل ارتباط کانون با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی هستند و تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... در آن قابل ارائه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =