امضای تفاهم‌نامه همکاری پلیس فتا و کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

تفاهم نامه همکاری بین پلیس فتا و کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز امضا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد؛ این تفاهم نامه با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت های دو طرف برای صیانت از آسیب های ناشی از فضای مجازی بویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان و گسترش تعاملات طرفین بمنظور توسعه هدفمند و هوشمندانه در هدایت فراغت در سرگرمی های دیجیتال و آسیب های این بخش منعقد و به امضای کبری اخلاقی نیا  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  و سرهنگ روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتای استان رسید.

سرهنگ روح الله شهبازی پور در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت:فضای مجازی فقط تهدید نیست و میتوان از مزایای آن استفاده بهتری ببریم.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد دراین نشست با بیان این‌که بهترین راه جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی آموزش صحیح شهروندان به‌خصوص کودکان و نوجوانان در استفاده صحیح از فضای سایبری و آموزش‌های لازم به مردم است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا در راستای فرهنگ‌سازی این مهم می‌توانند گام‌های مهمی بردارند.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی را از ارکان مهم استفاده از امکانات اینترنتی دانست و افزود: عدم توجه به این مهم می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این نشست گفت:  در سال آینده کارگاه‌های  آموزشی با هدف آشنایی با فضای مجازی  برای اعضای کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوان  و همچنین مربیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به گسترش روزافزون اطلاعات حوزه های مجازی لزوم افزایش اطلاعات و دانش والدین و بزرگسالان پا به پای کودکان و نوجوانان امری اجتناب ناپذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =