امضای تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و پارک علم و فناوری خراسان

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی و رئیس پارک علم و فناوری خراسان به منظور همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی با هدف کمک به توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و فناوری تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی و رئیس پارک علم و فناوری خراسان به منظور همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی با هدف کمک به توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و فناوری تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در راستای فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان گفت: سرعت تغییرات در عرصة علم و فناوری آن‌چنان زیاد است که عدم اطمینان بارزترین ویژگی محیط ماست. پایة اصلی چنین تغییراتی فناوری است و خالقان فناوری کارآفرینان‌اند.

مدیرکل کانون افزود: در کشورما، کارآفرینی فناورانه کلید توسعة فناوری و اقتصاد است، و این مهم از مسیر فرهنگ سازی امکان پذیراست.

وی در ادامه گفت: توجه به کودکان و نوجوانان و آموزش و فرهنگ سازی نقش مهمی را در آینده کارآفرینی دانش بنیان کشور دارد.

ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان در ادامه گفت: امیدوارم با تفاهم صورت گرفته بتوانیم گام های مهمی در توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و فناوری برداریم.

رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با تاکید بر توجه به کودکان و نوجوانان گفت:

کانون پرورش فکری و نوجوانان و زمینه فعالیت‌هایش می‌تواند در مسیر کار آفرینی دانش بیان نقش موثری داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: توسعه کسب و کار دانش بنیان مستلزم ایجاد و توسعه همه عوامل مورد نیاز برای چنین کسب و کاری بوده و باید آنرا به صورت یک فرآیند بهم پیوسته نگریست.

وی در ادامه گفت: کانون به واسطه جامعه مخاطب کودک و نوجوان می‌تواند بستر مناسبی در جهت پرورش فکری در زمینه‌های دانش بنیان باشد و ما را در مسیر فرهنگ سازی کمک کند.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی در۶ بند  و ۲ نسخه تهیه و به امضای ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =