اسباب‌بازی برگزیده‌ی رویداد ملی ایده‌آزاد کانون به تولید رسید

اسباب‌بازی «تتابرد» از مجموعه طرح‌های برگزیده سومین رویداد ملی ایده‌آزاد با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری شرکت اندیشه‌آفرینان شریف به مرحله تولید رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ادامه‌ی حمایت کانون پرورش فکری از تولیدکنندگان جدید در صنعت اسباب‌بازی این بار، سرگرمی «تتابرد» تولید می‌شود.
«تتابرد» اولین بازی از مجموعه بازی‌های تتا (تقلید، ترکیب و ابداع) است که از طریق بازی می‌تواند بسیاری از مباحث علمی و مهارتی را به روش سرگرم کننده به کودکان آموزش دهد.
این بازی با کمک کارشناسان متخصص سومین رویداد ملی ایده‌آزاد و مشارکت بخش خصوصی از سوی شرکت اندیشه‌آفرینان شریف طراحی شده است.
این شرکت با خلق برند بازی «آل» سعی در تولید محصولاتی در حوزه بازی‌های فکری رومیزی و آموزشی در حوزه ریاضیات، هوش و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی کرده است.
محصول «تتابرد» با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری مشترک شرکت اندیشه‌آفرینان شریف به‌زودی به بازار اسباب‌بازی عرضه خواهد شد.
یادآوری می‌شود رویداد ملی ایده‌آزاد با هدف شناسایی طراحان جوان و خوش فکر و طراحی و تولید سرگرمی‌هایی منطبق با روحیات کودکان و نوجوانان ایرانی از سوی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =