کد خبر: 303997
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
بازدید 262
ثبت نام کارگاه های فصل بهار کانون لرستان همچنان ادامه دارد

همزمان با سراسر کشور، ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل بهار استان لرستان از ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۱ اسفند در پایگاه مجازی کانون به نشانی lorestan.kpf.ir ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل بهار خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می توانند تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت lorestan.kpf.ir مراحل ثبت‌نام  را انجام دهند.
محمدی افزود: تنوع این کارگاه ها، فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است تا با توجه علایق خود رشته دلخواه را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی شامل:  قصه گویی، حال خوش زندگی، نجوم، بازیگری، تئاتر، هنرهای نمایشی، کارگاه داستان نویسی، شعر، نوشتن خلاق، متون خوانی،کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، بازی وسرگرمی، زیست شناسی، اوریگامی، رباتیک، انیمیشن، سرود، موسیقی ارف و عروسک سازی در حال انجام است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: زمان شروع این کارگاه‌ها فروردین ماه1400 تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
این کارگاه‌های برخط با حضور مدرسان باتجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.
گفتنی است جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه اسامی مدرسان رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه مجازی کانون(دوره های تخصصی برخط استانی) به نشانی  lorestan.kpf.irدر دسترس قرار دارد.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =