تقویت کارگاه‌های مجازی فصل بهار، برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۰ و تقدیر از فعالیت‌های یک‌ساله

در نشست مربی مسئولان کانون گلستان، چگونگی تقویت کارگاه‌های مجازی فصل بهار و برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۰ مراکز فرهنگی‌هنری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و از فعالیت‌های یکساله مربیان تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، نشست مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی غرب و شرق استان روز ۱۳ و ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ به صورت حضوری در گنبد و گرگان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه محبوبه رجب نسب ضمن خیرمقدم به مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون از تلاش تمامی همکاران در جهت پیشبرد اهداف کانون با توجه به شرایط شیوع بیماری کانون تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به فرارسیدن سال جدید، برنامه‌ریزی مراکز در حوزه‌های فرهنگی،هنری، ادبی، علمی و اسلامی را خواستار شد و بر لزوم برنامه‌ریزی مدون، آسیب شناسی و نیاز سنجی بر اساس وضعیت موجود، ترسیم وضعیت مطلوب و برنامه‌ریزی فرآیند محو برای عبور از وضع موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب تاکید کرد.

وی استفاده از ظرفیت انجمن‌ها و تشکیل جلسه با اعضای کودک و نوجوان، دریافت نیازها و ایده‌های آنها و همچنین طرح موضوع در جلسات شورای فرهنگی و تدوین برنامه بر اساس نیازسنجی انجام شده را ضروری دانست.

او در ادامه با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های مجازی در فصل بهار و اینکه انجام فعالیت‌ها در فضای مجازی در کانون ماندگار خواهد بود، از مربی مسوولان مراکز خواست تا نسبت به اطلاع رسانی به اعضا و تشریح این کلاس‌ها برای آنان اهتمام بیشتری ورزند.

رجب نسب همچنین در این نشست از تلاش‌های ارزشمند تمامی کارکنان و مربیان در سال ۹۹ قدردانی کرد و بیان داشت: اگرچه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های جدی در انجام فعالیت‌های حضوری روبرو شدیم، اما با تدبیر و برنامه‌ریزی کارشناسان و مربیان توانستیم آن را پشت سر گذاشته  که به‌همین منظور قدردان زحمات شما بوده و هستیم.

در این نشست معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری‌ادبی و کارشناس فرهنگی کانون گلستان پیرامون راهکارهای جذب مخاطب و تکمیل کارگاههای مجازی و  اهمیت تدوین برنامه ی مطلوب سالانه با مربیان گفتگو کردند.

همچنین مسئولین مراکز نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص بهبود کارگاههای مجازی پرداختند.

تقدیر از مدرسان کارگاه‌های برخط فصل زمستان، تقدیر از مسوولین کمیته‌های مختلف نخستین مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها و همچنین اهدای لوح سپاس بابت قدردانی از زحمات مربیان کانون گلستان از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =