بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری قم از کتابخانه عمومی شهدای نوبهار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در روز کتابخانه گردی، از کتابخانه شهدای نوبهار قم بازدید و با سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان قم، به مناسبت ۱۸ اسفند، هفدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اجرای طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی استان قم،  حامد حجتی مدیر کل کانون پرورش  فکری قم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از کتابخانه شهدای نوبهار بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور جمعی از کارشناسان حوزه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری قم صورت گرفت، سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری میان دستگاه های متولی حوزه فرهنگ در استان قم، آمادگی این اداره را برای همکاری با کانون پرورش فکری استان قم اعلام کرد.
حجتی نیز در این دیدار با اشاره به وجود زمینه های متعدد تعامل و همکاری میان کانون پرورش فکری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مناسبت هایی مانند روز کتابخانه گردی را فرصتی برای بررسی و تعمیق همکاری های فی مابین دانست.

وی افزود: امسال به سبب کرونا حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون کمتر از قبل است اما ارتباط با آن ها از طریق کارگاه های برخط در سایت qom.kpf.irحفظ شده است و از همین بستر می توان برای ترویج کتابخوانی استفاده کرد.

حامد حجتی گفت: با تعامل کانون پرورش فکری و  نهاد کتابخانه عمومی می توان برای کودکان و نوجوانان فراگیرونیازهای ویژه گام های گسترده ای را برداشت.
در ادامه بازدید مدیر کل کانون قم و همراهان، عضو افتخاری کتابخانه های عمومی قم شدند وکارت عضویت رایگان دریافت کردند.
همچنین حجتی در طرح «درخت‌یاری» نیز شرکت کرد و یک نهال به نام وی به عنوان شاعر معاصر کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =