توجه به فرهنگ از مهم‌ترین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موضوع و موضع فرهنگ را از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: کانون‌های مساجد در رویکرد کودکان، نوجوانان و جوانان در راستای دانایی‌محوری، تعهدباوری و ارزش‌آفرینی بسیار موثر هستند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون خوزستان، «وحید کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد اظهار کرد: عمده اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده، رویکردی فرهنگی است و در این مسیر ما هم با توجه به نوع کنش و فعالیت‌هایی که داریم همواره تلاش می‌کنیم که این رویکرد و اهداف را تحقق بخشیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: از جمله نقاط و نکات بسیار برجسته و بارزی که در این بیانیه بیان شده و با موضوع کانون و ساختارهای فرهنگی و هنری بی ارتباط نیست، رویکرد رویش است.
وی تصریح کرد: در این رویکرد برای نسل نو و اهدافی که باید برای توسعه کشور در درازمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تشریح و تبیین شود موضوع و موضع فرهنگ است که از مهم ترین و کاربردی ترین اهداف این بیانیه تلقی می‌شود.
کیانی با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش بسیار اثربخش و متنوعی دارند عنوان کرد: این کانون ها در رویکرد کودکان، نوجوانان و جوانان در راستای دانایی‌محوری، تعهدباوری و ارزش‌آفرینی بسیار موثر هستند.
وی یاد آور شد: این امکان در خوزستان شکل ارزشمند و اثربخشی به خود گرفته که نمونه‌های موفقی در سطح استان و نوع فعالیت‌های متنوع مساجد شاهد هستیم و بار ارزشی و تعهدی که بر این رویکرد و قالب است را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =