در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز فعالیت های کانون متنوع و متعدد است

حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی، مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در کانون پرورش فکری، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز  استان هرمزگان، از مجتمع آفرینش بندرعباس بازدید کرد.

اعتمادی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل و کارکنان کانون در گسترش فرهنگ نماز اظهار داشت: دوست داشتیم ضمن تقدیر حضوری از زحمات شما؛ از ظرفیت های کانون پرورش فکری در راه اعتلای فرهنگ اقامه نماز دیدن کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان افزود: ما در دستگاه های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها جلسات شورای اقامه نماز را که به ریاست عالی آنجاست رصد می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی افزود: فعال سازی جلسات با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها از رویکردهای مهم ستاد اقامه نماز است و قبل از شیوع کرونا این جلسات برگزار شده است و همچنان تداوم دارد.

 مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با بیان اینکه رویکرد ما تعاملی است اظهار داشت: بهترین مکانیسمی که ستاد اقامه نماز دنبال می‌کند رویکرد تعاملی با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها است و این روند همچنان در دستور کار ماست.

اعتمادی گفت:یکی از آن بخش‌هایی که در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز فعالیت های متنوع و متعدد دارد کانون است و ستاد اقامه نماز تمایل دارد فعالیت های اثر بخش کانون در اختیار مخاطبان بیشتری قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در رابطه با برگزاری جلسات نماز در ادارات در ایام شیوع کرونا گفت: یکی از ماموریت‌های ما این است که شان  برگزاری نماز در دستگاه‌ها رعایت شود. در وضعیت قرمز برگزاری مراسم نماز جماعت تعلیق می‌شود نه تعطیل و حال که وضعیت استان زرد و آبی است هیچ مانعی برای برگزاری نماز نیست.

وی افزود: اگر هر کدام از ما به سهم خود در اداره با شیوه‌های جذاب دیگران را به برپایی نماز دعوت کنیم هیچ مشکلی در اقامه نماز باقی نخواهد ماند.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون استان هرمزگان نیز ضمن برگزاری این نشست مشترک گفت: در کانون پرورش فکری سفره ای با بیش از ۶۲ فعالیت گسترده شده است و هر کدام از مخاطبین بنا به ذائقه خود و به فراخور نیازشان از این فعالیت ها بهره می‌برند.

پشتکوهی اظهار داشت: مربیان ما در سراسر با برگزاری فعالیت های متنوع  حس خداشناسی و شکرگزاری از خالق را در کودکان و نوجوانان پرورش می‌دهند.

وی همچنین از تعاملات بیشتر کانون پرورش فکری و ستاد اقامه نماز در راستای تولید محتوای مناسب ویژه کودکان و نوجوانان در راه اعتلای فرهنگ اقامه نماز خبر داد.

در ادامه این نشست دو ساعته که با حضور مدیرکل کانون استان هرمزگان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ نعیم اسدی معاونت فرهنگی و  اجرایی استان در رابطه به فعالیت‌های کانون با رویکرد گسترش فرهنگ نماز، گزارشی را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =