تقدیر از اعضا و مربیان موفق ملی، منطقه‌ای و استانی

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در آیینی مجازی اعضا و مربیان موفق ملی، منطقه‌ای و استانی کانون پرورش فکری هرمزگان تقدیر شدند.

در این مراسم مجازی پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان ضمن تقدیر از بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اظهار داشت: در سال ۹۹ کارگاه‌های تخصصی بسیاری با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار شد و حال به پیشواز کارگاه‌های برخط بهار ۱۴۰۰ می‌رویم.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمومی مراکز و نشست‌های تخصصی و استقبال اعضا گفت: همچنین امسال نشست های تخصصی بسیاری از سوی انجمن‌های قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، شعر، داستان، سرود و عکاسی برگزار شد.

پشتکوهی افزود: اگر امروز کنار هم هستیم تا این موفقیت‌ها را جشن بگیریم؛ مدیون وجود شما اعضا و مربیان هستیم که خوش درخشید.

وی گفت: از صمیم قلب برای شما و خانواده تان آرزوی تندرستی دارم و تقاضا می‌کنم از خودتان مراقب کنید، تا با شکست کرونا بتوانیم در کنار هم باشیم و با هم آینده خوبی را برای سرزمینمان رقم بزنیم. 

مدیرکل کانون هرمزگان در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: ما امسال ۳۳ نفر برگزیده کشوری و منطقه‌ای در مهرواره‌های  شعر آیینی اشک ماه، ستاره‌های بی‌نشان، لالایی‌ها، مهرواره از نوبنویس، مهرواره فصلی عکس و ... داشتیم. 

پشتکوهی افزود: برای ما این موفقیت‌ها افتخار بزرگی است و ان‌شاالله  تمامی اسامی و تصاویر این عزیزان بر بیلبوردهای شهرهای استان  نقش خواهد شد.

پشتکوهی با اشاره به اینکه موفقیت این اعضا فرهیخته برای کشور، استان، شهر و مرکز افتخار است افزود: همچنین عزیزانی که در مهرواره‌های استانی مشارکت خوبی داشته‌اند تقدیر خواهند شد و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر این اعضا در سطح ملی باشیم.  

مدیر کل کانون هرمزگان همچنین از کلیه کارشناسان واحدهای اداره کل و مسئولین مراکز تشکر کرد.

پشتکوهی ضمن اشاره بر ضرورت فرهنگ‌سازی و الگوسازی برای کودکان و نوجوانان از مربیان خواست در شناساندن الگوهای صحیح به اعضا، خصوصا نوجوانان تلاش نمایند.

در ادامه مراسم، علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در ارتباطی زنده پیام تبریک خود به اعضا و مربیان موفق کانون هرمزگان اعلام داشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که این مراسم با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد و امیدواریم این موفقیت‌ها مستدام باشد.

در ادامه این مراسم راضیه سلیمانی‌پور مربی کانون پارک لاله بخاطر بهترین استدیو خانگی، خاتون سعدینی گروکی مربی کانون سیریک بابت برگزاری شادترین کارگاه برخط، سمیه اسلامی مسئول کانون کوی‌پلیس بخاطر برگزاری بیشترین تعداد کارگاه، تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم از فاطمه تقی‌زاده ایسینی بابت بیشترین جذب عضو در سطح استان، فاطمه غفاری سرپرست روابط عمومی و مسئول مجتمع آفرینش بابت هدایت و حضور موثر اعضا در کارگاه‌های برخط پاییز ۹۹ و مهدی فرزان فر کارشناس فناوری اطلاعات به دلیل پشتیابی و بارگذاری کارگاه‌های برخط و فعالیت‌های عمومی قدردانی شد.

در این مراسم همچنین اسامی منتخبین مهرواره‌ها و فراخوان‌های موفق ملی، منطقه‌ای و استانی اعلام و جوایز و الواح تقدیر آنان به مراکز ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =