جلسه مشترک کانون خراسان شمالی و رضوی

اعضای شورای فرهنگی و اداری دو استان خراسان شمالی و رضوی در دیداری دوستانه و صمیمی ، در استان خراسان شمالی باهم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، اعضای شورای فرهنگی و اداری دو استان خراسان شمالی و رضوی در دیداری دوستانه و صمیمی ، در شهرستان فاروج خراسان شمالی باهم دیدار کردند. در این نشست که با موضوع برقراری تعامل بیشتر بین دو استان برگزار شد ، راه های ارتباطی در جهت ارتقای کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مورد بررسی قرار گرفت. تعامل میان اعضای انجمن های تخصصی، تولید محتوای مشترک و استفاده از ظرفیت کارشناسان و اساتید دو استان از جمله موضوعات مهم این نشست بود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در این نشت ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی ابراز خرسندی کرد که دو استان توانستند برنامه‌های مشترکی داشته باشند.

فرهاد آقابیگی افزود: هم افزایی و مشارکت می‌تواند سرعت ما را برای رسیدن به اهداف بیشتر کند و این نشست مشترک  سرآغاز یک ارتباط و مشارکت  مستمر بین دو استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه ارتباط بین دو استان می‌تواند باعث ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی شود افزود: همه گیری ویروس کرونا و گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی مرزهای جغرافیایی و فاصله‌ها را کمرنگ کرده است و فرصتی را در جهت برنامه ریزی مشترک استان‌ها در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی به وجود آورده است.

ابراهیم زره‌ساز افزود: ادامه یک چنین نشست هایی قطعا به تعالی و پیشرفت همگانی کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =