کد خبر: 304133
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بازدید 98
از مربیان فعال کارگاه‌های برخط تقدیر شد

نشست مجازی تقدیر از مربیان فعال در کارگاه‌های تخصصی برخط کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این نشست، تغییر به سوی تعالی و پیشرفت را لازمه‌ی فعالیت برای کودکان و نوجوانان دانست و با اشاره به تنگناها، مشکلات و محدودیت‌ها در بحران کرونا، فعالیت مربیان و کارشناسان کانون در راه‌اندازی کارگاه‌های برخط  را مثبت ارزیابی کرد و داشتن کارکنان کاربلد و وظیفه‌شناس را سرمایه کانون عنوان کرد.

کامرانی نوع نگاه به مسائل را مهم دانست و گفت: باید از دریچه و زاویه مثبت به امور نگاه کنیم و موانع را از سر راه برداشته و حتی به فرصت تبدیل کرد.

سرپرست کانون فارس به طرح «هاتف» نیز اشاره داشت. او گفت دنیا در حرکت و رو به پیشرفت روزافزون است. کانون هم رو به جلو می‌رود و با بازنگری و تغییر در فعالیت‌ها در قالب طرح «هاتف» همچنان به پرورش استعداد کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

به گفته‌ی کامرانی، جهان آینده بر مدار فرهنگ و انسان خواهد چرخید و توسعه‌ی پایدار جامعه در گرو توان‌افزایی است.

سرپرست کانون فارس از مربیان خواست از فرصت‌های موجود در کانون استفاده و در راه‌اندازی و برگزاری مناسب کارگاه‌های برخط در سراسر استان تلاش کنند.  

این سپاس‌واره هم زمان با بعثت رسول اعظم برگزار شد و با برنامه‌هایی همچون: مولودی‌خوانی، پخش کلیپ، قصه‌گویی، پخش گل و تقدیر از مربیان کارگاه‌های برخط همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =