طرح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی برگزیده جشنواره نوآوری، زن و زندگی شد

آئین اختتامیه جشنواره استانی نوآوری، زن و زندگی ظهر روز سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سالن شهید عطائی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، با انتشار فراخوان این جشنواره، فرصت یکماهه‌ای برای تهیه و ارسال طرح‌ها در نظر گرفته شد که تا پایان هفته زن، ۲۰ طرح از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری توسط کمیته داوران و اساتید دانشگاهی از ۲۰ طرح ارسالی ۳ طرح جهت تجلیل و حمایت های مادی و معنوی انتخاب شد.

بر اساس این خبر، طرح زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با عنوان «طرح عروسکخانه‌ی دائمی و سیار» عنوان برگزیده‌ی این جشنواره را به خود اختصاص داد.

پریسا علیلو مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در این مراسم گفت: این جشنواره با هدف جذب و شناسایی خلاقیت ها و توانمندی های زنان در حوزه های مختلف  فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و سلامت توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری با همکاری پارک علم و فن آوری  و دانشگاه الزهرا شعبه ارومیه برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در ۱۲ محور (زن، کارآفرینی اجتماعی- زن، فناوری اطلاعات- زن، مدیریت پسماند- زن، ترافیک- زن، معماری و طراحی- زن، رسانه و فضای مجازی- زن، صنعت- زن ، بهداشت و تغذیه- زن در دوران کرونا- زن، مدیریت بحران- زن، توریسم- زن، مشاغل خانگی و روستایی) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =