ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ مرکز تئاتر کانون اعلام شد

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت عید نوروز در گام سوم طرح «نمایش‌نما»، فیلم تئاترهای متنوعی را در پایگاه اینترنتی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با آمدن فصل بهار و تعطیلات نوروز، مرکز تولید تئاترو تئاتر عروسکی کانون برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز گام سوم طرح «نمایش‌نما» را به مخاطبان عرضه می‌کند.
بر اساس این گزارش، سه نمایش «آدم برفی»، «مبارک و قالیچه پرنده» و «یک روز و دو فصل و هدیه کوچولو» در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند و اول فروردین ۱۴۰۰، به صورت رایگان در پایگاه th.kpf.ir اکران خواهد شد.
نمایش‌های «آدم برفی» به نویسندگی امیر مشهدی‌عباس و کارگردانی آناهیتا غنی‌زاده، «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش و «یک روز و دو فصل و هدیه کوچول» به نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن ویژه‌ی خردسالان و کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.
از دیگر برنامه‌های مرکز تئاتر کانون، اکران چهار فیلم‌تئاتر دیگر در تعطیلات نوروز و فروردین ۱۴۰۰ است. 
فیلم‌تئاترهای «کارگاه ۲» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور، «خاله مرجان و خروس» به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی، «آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال و «گنجشکک اشی مشی» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حسن دادشکر در چهار هفته فروردین ۱۴۰۰ در روزهای چهارشنبه در سایت پایگاه مجازی کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =