کد خبر: 304178
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
بازدید 190
اعلام نتایج جشنواره بر بال لالایی

نخستین جشنواره بر بال لالایی با رقابت ۱۵۸ اثر از شش استان کشور  و اعلام اسامی منتخبان  به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران فاطمه تنهایی با اشاره  به اینکه  در دوران قرنطینه خانگی با ایجاد بستری مناسب در فضای مجازی امکانی فراهم شد تا در برقراری تعامل بین نسلها ،قدم های مؤثری بر داریم گفت:: جشنواره بر بال لالایی با هدف آشنایی و شناخت بیشتر اعضا کانون  با فرهنگ و  هویت ایرانی اسلامی، ترویج آداب و رسوم محلی، توجه به تربیت دینی و حس زیبایی شناسی و تاثیر لالایی ها در ارتباط چشمی و شنیداری اعضاء خانواده برگزار شد.

وی با تاکید بر طرح و ایده فراخوان که  مرور بخش مهمی از خاطرات درون هر خانواده برای شرکت کنندگان است گفت: کندو کاو  بچه ها در آداب و رسوم گذشته و آشنایی با شکل موسیقی آوازی نیاکانشان که بعضا بواسطه گذر زمان و زندگی شهر نشینی گرد فراموشی بر آن نشسته بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با بیان تاریخ برگزاری این جشنواره هفت مهر تا هفت بهمن۱۳۹۹  گفت : هیئت داوران اولین جشنواره بر بال لالایی پس از بررسی ۱۵۸ اثر دریافتی از شش استان کشور، ۱۸ اثر را به عنوان برگزیده اعلام کردند که در میان نفرات برگزیده سه اثر متعلق به سه عضو با نیاز ویژه و یک اثر از شرکت کننده ایرانی مقیم کشور آلمان است.

وی با بیان مشارکت ۲۳ پدر بزرگ و مادر بزرگ در این جشنواره گفت: سه نفر از شرکت کنندگان این بخش به عنوان برگزیده اعلام شدند.

یادآور می شود: شرکت کنندگان در دوگروه سنی کودک و بزرگسال با زبان وگویش های مختلف به صورت فایل صوتی همراه با موسیقی بیکلام آثار خود را ارسال کردند.

برای مشاهده بیانیه هیئت داوران و اسامی نفرات برگزیده اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =