کد خبر: 304179
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
بازدید 806
چند خبر از پایان سال در کانون استان قزوین

آخرین روزهای سال در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع مناسبتی همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، آخرین روزهای سال در کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع استانی و نیز فعالیت‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری همراه است.

 در تاریخ 25 اسفند 1399، به همت واحد حراست کانون استان قزوین، وبینار استانی توجیهی-حفاظتی «پیشگیری از حوادث» در آستانه آخرین چهارشنبه سال و تعطیلات عید نوروز برگزار شد.

این وبینار با حضور سرهنگ «علیرضا صفی‌خانی»رییس کلانتری ناحیه یازده شهرستان قزوین در کنار«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با همراهی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری و نیروهای خدمات برگزار شد.

در آغاز این وبینار مدیرکل کانون، با قدردانی از تلاش همکاران خود در سال 99، خواستار توجه و نظارت کافی همه همکاران خود برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در مناسبت‌های مختلف شد.

در ادامه مهمان مراسم با برشمردن برخی از خطرات و ناامنی‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی راهکارهای مناسبی برای پیشگیری از آنها به همکاران کانون ارائه کرد.

 در پایان نیز«ولی الله مظفرنیکو» کارشناس حراست کانون استان، موارد موثری را برای تامین امنیت و حفاظت مراکز فرهنگی و هنری استان به همکاران خود توصیه کرد.

هم‌چنین نشستی با حضور کارشناسان دفتر استان برای تکمیل شیوه‌نامه ارزیابی شاخص‌های اختصاصی کانون استان برگزار شد و کارشناسان دست اندر کار برای روند بهینه این امر به رایزنی

.پرداختند

.اجرای فعالیت‌های مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری استان هم با هدف برخورداری هر چه بیشتر اعضا در حال اجراست

به مناسبت روز گرامی‌داشت شهدا، مرکز فرهنگی و هنری آوج چندین فعالیت مناسبتی اجرا کرد.بحث آزاد درباره نقش و جایگاه شهدا در امنیت امروز ایران اسلامی، شعر خوانی، مقاله، معرفی چند شهید و ساخت کلیپ توسط اعضا از جمله فعالیت‌هایی بود که در پیام رسان شاد آموزش و پرورش اجرا شد.. 

 .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =