از اعضای برگزیده مرکز فرهنگی و هنری کانون فردوس تقدیر شد

طی آیینی با حضور حمید حلاج مقدم فرماندار شهرستان از اعضا منتخب مرکز فرهنگی و هنری کانون فردوس در مهرواره‌های مختلف تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن ارمغان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان، مهدی آبیار معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فردوس و جمعی از خانوادها و اعضای این مرکز برگزا شد، حلاج مقدم فرماندار این شهرستان آگاه‌سازی، معرفی وقایع، معرفی شخصیت‌های دینی و... با استفاده از هنر و به روش‌های غیر مستقیم را از موثرترین راه‌های تعمیق باورهای دینی در کودکان ونوجوانان دانست.

وی به منظور علاقه‌مند کردن اعضاء به مطالعه کتاب‌های دینی با محوریت اهل بیت در قالب برنامه‌های مجازی در ایام شیوع کرونا، از تلاش‌های مربیان این مرکز قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم اشرف دباغ مربی مسئول فرهنگی کانون شهرستان فردوس ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: برنامه‌های کانون با شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی ادامه دارد و در حال حاضر نیز کارگاه‌های تخصصی و عمومی مختلفی در بستر پایگاه اینترنتی کانون استان به آدرس khorasanj.kpf.ir در حال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری مهرواره عاشقان حسینی که هم‌زمان با ایام محرم در این مرکز برگزار شده بود افزود: این مرکز  که با توجه به تجربه محرم متفاوت در شرایط کرونایی و عدم حضور اعضاء در مراسمات ویژه این ماه و با هدف آشنایی و ارتقاء سطح شناخت آنان نسبت به وقایع و شخصیت‌های مثبت و منفی نقش آفرین عاشورا، مسابقه عاشقان حسینی را در دو بخش کتاب‌خوانی و نقاشی که با موضوع داستان زندگی امام حسین (ع) و بر اساس کتاب از مدینه تا کربلا و در بخش نقاشی با موضوع وقایع و شخصیت‌های نقش آفرین واقعه عاشورا پیش بینی شده بود را به صورت مجازی در سطح استان برگزار کرد که در این مراسم از اعضای منتخب این مهرواره تقدیر می شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم از زهرا سالاری عضو نوجوان مرکز به منظور  کسب رتبه ششم در مسابقه بین المللی « ماهمه قهرمانیم »، ۶ عضو برگزیده مسابقه سراسری  همچون پدری مهربان با موضوع محوری سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و دو عضو برگزیده در مسابقه تصویرگری قصه‌های شاهنامه و کودک در بخش کشوری و همچنین اعضا منتخب مهرواره عاشقان حسینی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =