از مدال‌آوران کانون پرورش فکری شهرستان سنقروکلیایی تجلیل شد

صبح روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، با حضور «غلامرضا مرتضوی»، فرماندار، مسئول، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقروکلیایی، از ١۶ نفر از منتخبین و مدال آوران عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و شهرستانی عضو کانون پرورش فکری در این شهرستان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، در مراسمی که با حضور «غلامرضا مرتضوی»، فرماندار، مسئول، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، از ١۶ نفر از منتخبین و مدال‌آوران عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و شهرستانی عضو کانون پرورش فکری در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، «غلامرضا مرتضوی»، فرماندار شهرستان سنقروکلیایی، با ابراز خرسندی از موفقیت اعضای کانون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، اظهار امیدواری کرد تا کودکان و نوجوانان این شهرستان بتوانند همواره در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی بدرخشند.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی همچنین از تلاش‌ها و پیگیری مربیان مرکز کانون پرورش فکری این شهرستان در کسب این موفقیت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این مراسم، نیلوفر مظفری، مربی‌مسئول فرهنگی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقروکلیایی، ضمن ارایه گزارشی کوتاه پیرامون موفقیت‌های چشمگیر اعضای کانون در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی استانی، کشوری و بین‌المللی، قدردانی خود را از توجه ویژه فرماندار به حوزه کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

بر همین اساس، در این مراسم که با حضور برخی از والدین و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در محل فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اعضای برگزیده کانون با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از سوی فرماندار تجلیل شدند.

گفتنی است مقام آوران این حوزه ٣ مدال بین‌المللی، همچنین ٢ مدال کشوری و مقام های استانی و شهرستانی در رشته های نقاشی، عکاسی، قصه‌گویی، کاردستی و ... را کسب کرده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =