کد خبر: 304201
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
بازدید 93
آخرین وبینار مدیر کل کانون  استان مرکزی در سال ۹۹

درآستانه شروع سال ۱۴۰۰ وپایان سال ۱۳۹۹ آخرین وبینار کاری مدیر کل کانون با مربیان مراکز فرهنگی هنری استان روز دوشنبه ۲۵ اسفند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی آخرین وبینار جهانبخش قنبری با همکاران مراکز فرهنگی هنری در سال ۹۹برگزار شد وضمن تشکر از تلاش همکاران طی این یک سال گفت : سال ۹۹ را با همه سختی ها و ناملایماتی که در پیش داشت پشت سر گذاشتیم و از آنجایی که رسالت اصلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خدمات رسانی به جامعه هدف می باشد ؛ پس از شیوع و همه گیری ویروس کوید – ۱۹  و به منظور حفظ سلامتی اعضا، مراکز کانون تعطیل و فعالیت ها به صورت مجازی و با عنوان پیک امید مجازی ادامه پیدا کردند . ۴۴ کانون مجازی در سراسر استان تشکیل و گروه های مجزا برای اعضا ی دختر و پسر در روزها و ساعات مشخص فعالیت ها را انجام می دادند . این فعالیت ها شامل کاردستی ، شعرخوانی ، قصه گویی ،شناخت سرزمین و . . . بودند.

هدف پیک امید مجازی ، ایجاد شور و نشاط در اعضا و دور کردن آنان از استرس و ترس از بیماری و همچنین به وجود آوردن ساعاتی مفید برای بهرمندی از فعالیت های کانون و غنی سازی اوقات فراغت بود . همچنین به منظور افزایش آگاهی مربیان و تعامل بیشتر  با آنان در گروه های تخصصی مجزا ، مطالب مربوط به بهداشت و سلامتی‏ ونحوه مواجهه با این بیماری به اشتراک گذاشته می‏ شد .( این موضوع همچنان در حال انجام می باشد ).تا این عزیزان مطالب را در اختیار اعضا و والدین آنها قرادهند.یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این برهه از زمان تشکیل انجمن های تخصصی ویژه مربیان و اولیا تربیتی و علاقمندان به امور فرهنگی ، هنری و ادبی بود .  از جمله انجمن هایی که می توان از آنها نام برد انجمن های قصه گویی ، عکاسی ، سرود ، شعر و داستان بود . همچنین به منظور برقراری ارتباط بیشتر و تعامل سازنده ، جلسات تخصصی به صورت وبینار برگزار شد .

در ادامه قنبری ضمن دعای خیر برای همکاران و پاسخگویی به سوالاتشان از همکاران خواست سال 1400 را با انرژی و قدرت بیشتری آغاز کنند و با همدلی و همکاری بتوانیم سال بسیار خوب و موفقی را در پیش داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =